Najczęściej zadawane pytania – FAQ

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Prosimy o wysłanie wiadomości poprzez formularz kontaktowy, który jest dostępny tutaj.

  • Jak jest jakość paliwa sprzedawanego na stacjach paliw AXAN?

    • Sprzedajemy takie same produkty, jak inne renomowane międzynarodowe koncerny paliwowe. Dostawcą paliw płynnych jest Orlen.
    • Wszystkie produkty spełniają wymogi określone przepisami oraz certyfikatami dostępnymi również na naszej stronie internetowej.
    • Gwarantujemy jakość sprzedawanych przez nas produktów.
  • Jak zarejestrować Kartę Lojalnościową?

    • Odbiór kart odbywa się na naszej stacji paliw. Sprzedawca proponuje dołączenie do programu lojalnościowego. W celu rejestracji nowej karty należy wypełnić formularz rejestracji na naszej stronie internetowej. Mogą to Państwo zrobić na swoim urządzeniu lub na naszych stacjach paliw z pomocą pracownika.
  • Gdzie można zgłosić skargę na świadczone usługi?

    W przypadku zastrzeżeń Klienta względem produktów, stacji paliw lub Pracowników stworzyliśmy specjalny dział, w którym takie zgłoszenie można wysłać – KLIKNIJ TUTAJ.