Najczęściej zadawane pytania – FAQ
  • Jak jest jakość paliwa sprzedawanego na stacjach paliw AXAN?

    • Sprzedajemy takie same produkty, jak inne renomowane międzynarodowe koncerny paliwowe. Dostawcą paliw płynnych jest Orlen.
    • Wszystkie produkty spełniają wymogi określone przepisami oraz certyfikatami dostępnymi również na naszej stronie internetowej.
    • Gwarantujemy jakość sprzedawanych przez nas produktów.
  • Jak zarejestrować Kartę Lojalnościową?

    • Odbiór kart odbywa się na naszej stacji paliw. Sprzedawca proponuje dołączenie do programu lojalnościowego. W celu rejestracji nowej karty należy wypełnić formularz rejestracji na naszej stronie internetowej. Mogą to Państwo zrobić na swoim urządzeniu lub na naszych stacjach paliw z pomocą pracownika.
  • Punkty nie zostały naliczone, co należy zrobić?

    W przypadku, gdy naliczone punkty nie zostały dodane do Twojego konta, należy

    • Zgłosić taki przypadek Sprzedawcy na stacji paliw okazując dowód zakupu
    • Uzupełnić formularz reklamacji dostępny na naszej stronie internetowej wprowadzając wszystkie niezbędne informacje, które pomogą zweryfikować sytuację.

    Punkty zostaną dodane do Twojego konta w przeciągu 48 godzin od zgłoszenia.

  • Punkty nie zostały naliczone po tankowaniu paliwa

    Regulamin programu lojalnościowego został zmieniony z dn. 01.10.2018r. Punkty nie są naliczane za tankowanie paliwa na stacjach paliw, a za kupowanie asortymentu ze sklepu. Wyszliśmy naprzeciw oczekiwaniom Klientów i wprowadziliśmy stałe rabaty -5gr/litr PB, ON oraz LPG dostępne 7 dni w tygodniu w zamian za punkty.